FAQ - snel antwoord op je vragen

Hoe kunnen we je helpen? Neem een kijkje op onze FAQ of
neem contact met ons op als je je antwoord niet kan vinden.

Bloemen bezorgen in Nederland

Bloemen in Nederland: voor 14.00 uur besteld, volgende dag geleverd! De website geeft u automatisch de eerst mogelijke datum. We werken met betrouwbare bezorging partners.  Je ontvang een track & tracé code om jouw bestelling te volgen.

Ja zeker, via Bloemen bestellen link kan je onze selectie bloemen bekijken en direct bestellen.

We bezorgen jouw bloemenabonnement op vrijdag. We werken met betrouwbare bezorgpartners. Je ontvang een track & tracé code om jouw bestelling te volgen.

Als je niet thuis bent, kijken we of je een opmerking voor de bezorging hebt achtergelaten. Tijdens de bestelling kun je extra opmerkingen toevoegen. Als je geen opmerking hebt ingevuld dan proberen we de bloemen te bezorgen bij je buren. We doen er alles aan om buren te vinden die thuis zijn. Als we
geen buren vinden die de bos aan kunnen nemen en je hebt geen opmerking voor de bezorger achtergelaten, nemen we de bos weer mee terug. We brengen hem dan namens jou aan een zorgcomplex/ verzorgingshuis jou in de buurt.

Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die je tijdens het bestel proces bij het ‘Persoonlijk Bericht’ schrijft. Let op! Je het aflever adres en het factuur adres moeten twee verschillende adressen zijn.

Je ontvang een track & tracé voor je bestelling met de tijdsvak wanneer je de bloemen kan verwachten.

Je betaald de verzendkosten per één bloemenbox. Als je grote aantallen boeketten wil bestelen, mail dan naar contact@bloement.nl We maken een passende offerte op maat voor je.

Ja, zodra u uw bestelling is bevestigd, krijg je direct een automatische e-mailbevestiging van ons. Hierin kunt u de bestelling nalezen. Daarna ontvang je een track en tracé code om je bloemen box te volgen. De factuur wordt enkel digitaal verstrekt.

Op bloemen is het herroepingrecht uitgesloten in verband met de beperkte houdbaarheid van deze producten. Dit betekend dat je de gekochte bloemen niet kan retourneren. Op alle overige artikelen ( zoals vazen, gereedschap etc.) is het herroepingrecht wel van toepassing.

Herroepingrecht betekent dat je de gekochte producten zonder opgaaf van reden retour mag sturen. Je moet dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen kenbaar te maken via contact@bloement.nl. Vervolgens hen je 14 dagen tijd om de producten retour te sturen. Doe je dit a.u.b. zoveel mogelijk in de originele verpakking aan de afzender die op de verpakking aangegeven staat.

Nadat de producten door ons retour zijn ontvangen, ontvangt je zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen het door u betaalde bedrag, inclusief bezorgkosten terug op je rekening.Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. In ieder geval zullen je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De kosten voor het terug sturen van de goederen zijn voor rekening van de consument. Als blijkt dat je de producten heeft
beschadigd kunnen er kosten in rekening gebracht worden.

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
a. Aan: [ naam ondernemer]
[ geografisch adres ondernemer]
[ e-mailadres van ondernemer]
b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*

c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

Bloemen verzorging tips

Je bloemen komen direct van veelal Nederlandse kweekers vandaan. Gemiddeld staan onze bloemen wel zeven tot veertien dagen! Hoelang je boeket goed blijf hangt van meerdere dingen af. Zoals het plek waar de vaas staat, hoe schoon de water is en of er bijvoorbeeld fruit in de buurt van de vaas ligt.
Check eens onze blog voor meer verzorgingstips en inspiratie. Bekijk ook onze Facebook en Instagram pagina’s om te ontdekken welke boeketten worden door de klanten wekelijks gemaakt!

Betalingen

Bezorgkosten voor Nederland zijn € 5,95 incl. BTW. ( We leveren niet op de Waddeneilanden).

De betaling vind direct plaats via de betalingsmethode naar keuze op de pagina ‘Betaling’. Bij de abonnementen, de betalingen voor de volgende bloemen boxen verlopen automatisch en de kosten worden afgeschreven vóór je volgende levering.

Het komt wel eens voor dat je je rekeningnummer moet wijzigen. Stuur een email naar betalingen@bloement.nl en we helpen je verder.

Bloemenabonnement

Je bloemenabonnement bestaan uit je wekelijkse, twee wekelijkse of maandelijkse bloemen box. In de bloemenbox vind je de bloemen om zelf een prachtige creatie te maken. Elke maand hebben we een nieuwe collectie bloemen. Waar één bloem eruit springt. Elke week is weer een nieuwe,verfrissend boeket. Daarnaast ontvang je wekelijks een begeleidende video met tips & DIY om een mooi boeket te maken.

We gaan met de seizoenen mee. En plannen één mand vooruit met de bloemen van de maand. Je krijg een e-mail met de bloem van de maand, handige tips en veel meer. En proberen zoveel mogelijk onze bloemen in het seizoen en uit Nederland te kopen. Bloemen uit seizoen zijn meestal sterker en groter,
de Nederlandse bloemen, door de korte transporttijd en onze afspraken hebben langere vaas leven.

Je kan een Starterskit bestellen bij je abonnement. Deze handige Starterskit met een perfect passende vaas en een handige bloemenschaar. Dat je direct aan de slag kan met jouw creatie.

Verpakking

We zijn bijzonder trots op onze bloemenbox. Het model van de doos is speciaal ontwikkeld en gepatenteerd voor het transport van snijbloemen. Waarbij is gekeken naar de esthetische aspecten en de gebruiksvriendelijkheid van het design.
Het uitgangspunt van design was om een visueel aantrekkelijke en tegelijk tijd efficiënte en milieubewuste verpakking te maken.

Door deze innovatieve doos, worden de bloemen liggend met waterbron vervoerd. Dit
betekend dat we minder ruimte nodig hebben in elke doos. En daarmee hebben we verpakking die precies op maat zijn en we geen onnodig grote verpakkingen hoeven te hebben! Dit bespaart ruimte bij het transport en ook
bespaart het karton. De bloemen worden in het bloemenbox met water container vervoerd die niet kan lekken, en tegelijkertijd genoeg water heeft om je bloemen één tot drie dagen vers te houden.

De bloemen worden in het bloemenbox met water container vervoerd die niet kan lekken, en tegelijkertijd genoeg water heeft om je bloemen één tot drie dagen vers te houden. Als je je bloemen box hebt ontvangen zorg ervoor dat je het zo snel mogelijk in het vaas zet met water.

Je bloemen worden verzonden in een speciaal door ons ontwikkelde bloemenbox.

We zijn bijzonder trots op onze bloemen box aan jou te mogen geven. Het model van de doos is speciaal ontwikkeld voor het transport van snijbloemen. Waarbij is gekeken naar de esthetische aspecten en de gebruiksvriendelijkheid van het design. We werken met de betrouwbare transportpartners en hebben kunnen hetzelfde dag bezorgen!